2013年6月22日星期六

BT 2013 June II (Useful Tips!!)

原帖由 btxe 於 2013-6-21 07:23 PM 發表 
 最重要知道自己做緊乜。

比達先要打好自己個套信念先。

操作法,可以操作既飯數越多,可以用既Bug就越多

如果想安全,可以等待明確見才入貨。但到時可能彈左成千點……

想唔回應你呢句架LA, 市花行又想講幾句.
我D貨唔會收好多息, 如果只係計收息既部份, 無可能[回本].
不過, 問題就發生係[回本]這個字眼上. 要認真說, 本金係十多年前已經收返哂, 都唔知洗左去邊了.

前面有位C兄說 [0成本股票], 若然要由我DAY1進入呢個戰場開始計算, 應該係完美完成左十多年了, 並且一直持續著.


但如何計自己條數, 就如同如何自己給自己準則一樣, 這是一個要求, 一個給自己全新階段的一個準則和要求.

有人一個月同自己計一次, 有人一年計一次, 有人以一個TRADE計, 有人用大牛熊浪完成計.


所以, 在不清楚這個準則上, 還希望各位, 不要有太多幻想.
*****
係股市咁多年, 有無發現, 熊市見底和牛市見頂, 成交量有乜特別?如果呢次被玩一次勁既, 都無法子了.
****
點解有d人會睇外匯高低呢, 有水自會升, 無水無得升.係觀察過往歷史, 成交大而到頂, 成交到低點而到底. 也引證牛3全民皆股, 熊3便個個入馬場算的情況.有此睇法外, 都要先要解讀一件事, 恆指成交量好大份額係來至所謂"大戶".
只有散戶排買入盤, 邊到嘔9百億出來? 有人沽即是有人接, 這是定律.
另一點是要攪清楚既係, 成到既盤, 才會反映在成交上.

當然地現在這刻說是國家隊入場護盤, 單純D可以假設為: 美資走哂, 中資接哂.


假定題就是中資接哂, 咁以後點呢?1) 繼續有歐資, 日資, 俄資, 乜乜乜資繼續沽死你HSI, 睇你中資接得幾多.2) 中資接完, 發現中伏, 又再大大口沽出黎.....你可以做好多假設, 成交量係你既假設下, 應該點樣才是正確反映呢? 問題就在這裡了.

以上言論是一個中長線5年周期睇法, 如果閣下是想聽未來幾日或幾星期走勢, 暫時沒有提供.

原帖由 *~熙 於 2013-6-22 16:03 發表 

總結黎講, 係得大過失, 失去既只係無入場所賺唔到既錢。

只要你記住你自己呢幾句, 相信你距離[不敗], 不會太遠的了.
而[不敗]又很接近[無敵]呢 

[觀察]是一個很重要的開端呢. 就如同比達透過觀察我, 才發現股票世界, 原來是很邪惡的.

總結是: 天天也是機會, 不要介意沒有親身下場. 只要個故仔你清楚明白, 之後既發展, 便會[一如筆者所料].

基本上, 夜間報告外, 久不久去呢到
http://www.hkexnews.hk/sdw/search/search_sdw_c.asp
好似婆仔咁禁下禁下, 有你著數.

至於用法真係多到講唔哂.
例子1)  上次30000頂, 有部份人睇到各個大戶都減持很多股票, 要點做........唔駛睇報告已經有一個方向.
不過有D人無乜力水補倉, 開倉時機不對, 攪到錯哂就是了

我補充一下123那些回應, 一些個人思考concept. 給你一張圖. 點心兄都順便看一眼吧.留意成交量和指數既高低, 若然睇32000個幾年認為衝突性太大, 不妨再去查找更之前的大牛熊時段既成交量.甚至環球各國的指數上落情況.


請記得我數年前有幾句, 今天我不介意再說一下: 量即是力. 量既多少會告訴你, 應該去那裡.

如果只係研究量價齊升, 或背馳個D信號, 其實不太難, 不過比達想進入神之領域, 咁就唔應該只係呢D書本野.
不過, 基本野又一定要由書本學起. 學成畢業以後, 我們會出現兩種情況:

1) 完全一板一眼跟隨書上所學, 從沒有懷疑, 就是有失敗, 都只係因為進入左那20%的BUG.
2) 從失敗開始懷疑過去既理論, 從新審視當下形勢, 去建構一個自己相信既理論.
所以, 比達現階段是吸收期, 不要給自己太大壓力了.

原帖由 大力仔仔 於 2013-6-22 23:28 發表 
Bt sir 請問最壞時間過左未吲廿?

如果說香港經濟, 就一定係未.
但以個別板塊來說, 將會有洗倉式既風險, 誰人將會踏進地雷, 就是考眼光時段.

不過如果說指數, 其實是沒有壞過的, 我們呢幾年一直只係橫行. 
就以指數成份股來說, 只要大家細心一隻一隻看, 就知道今次急跌浪並不是全面式下跌, 情況不同於過去熊浪的那種輪動式下跌.要問點解咁矛盾, 我數年前已經說過, HSI已經被很巧妙的被注入了一些與香港經濟無關的份額
如果仍想單純由香港經濟去期望HSI會同步反映, 可能是不合時宜了. 
那麼, 現在的HSI指數是反映緊甚麼? 呢條問題, 就交給看官們自己處理好了.

今時今日, 若有人想等指數到底才入正股, 其實我係另一個POST, 有以下回應:
容我吹下水。

等指數見底那一曰才掃是慨念錯誤!
呢D人以為自己玩緊期指咩?

講緊入正股吧!?
若然是想問我短期炒作方向, 都是那一句: 本人已經停止提供超短線操作位置. 也不要期望我7月會有什麼新睇法, 因為我將會化作遊人, 此六月POST是加開特別場的.

沒有留言: